Hey hoe, let's go!

Dang, då ger jag mig in i bloggträsket för miljonte gången. Den här gången med en lite mer anonym twist. Personligt, jadå, men, jag tänker inte lägga ut min url över varken min facebook eller msn. Orkar inte ha halva kvarteret snokandes om mig och mitt liv. Blir så jävla jobbigt när man inte kan skriva ner lite gammalt hederligt skit, utan att folk ska bli eld och lågor över vad jag skriver. Märkligt det där, att trots att man bor i Stockholm, eller ja, okej, en sketen jävla förort till Stockholm, så är mentatliteten densamma här som en by uppe i Kiruna med 10 invånare. Nyfiket, skitpratande och bajsnödigt. Jag säger inte att jag är ett undantag, utan bekräftar bara situationen.

 

Jag har under ett par dagar funderat på vad jag vill ge bloggen för inriktning och kommit fram till att jag inte har en aning. Därav har jag konstaterat att det där med målgruppsbaserad blogg inte är något för mig. Här sysslar vi med blandad kompott och potpurri. Något för alla smaker... om man nu har bra smak, det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0