Vad är dealen med rödbruna kärringskor?

Den nattliga tristressen gör sig påmind, och jag spenderar ytterligare en natt med att försöka hitta en blogg som faktiskt är underhållande. Det är snudd på omöjligt. Varför? Därför att ni är precis likadana allihop! Så jävla trista! Det finns en miljard Kissie/Kenza-wannabes där ute, och ni får mig att långsamt vilja kapa min lilltå. OM jag vill läsa tradigt skit, och se bilder på folk med plutande läppar eller som visar upp kläder, Ja, då går jag ju faktiskt in på de största bloggarnas sidor. Då jag ytterst sällan faktiskt vill skåda detta, så går jag snudd på aldrig in där. Var lite egna, för i helvete! Roa mig istället för att dräpa mig!

Hursomhelst, det här inlägget har ett syfte, annat än att klanka på er. Det handlar om skor. Rödbruna jävla kärringskor. Jag har i mitt letande, noterat att det är ett ytterst vanligt fenomen där ute bland alla små wannabie-kenzor. VARFÖR? Det är ju uppriktigt sagt skitfult! Alltså, bohembruna skor a'la converse är snyggt. Lite trashy sådär. Lika så cowboyboots, men när skorna ser ut såhär; så är det bara butt ugly!

 

Jag kan inte finna ord. Det enda som liksom ploppar upp i huvudet och trycker sig ut ur munnen, likt en reflex är "EWWWWWW". Snälla, har ni hört talas om svart? Rödbrunt är sjukt FULT! Om det inte är på ett par boots, som jag sa innan.


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

ÅH, jag ser i headern att du har en av mina drömpiercingar - vertical labret! Jag har redan en piercing i mitten av läppen, och vill verkligen ha kvar den och har smycke i, men samtidigt ha en vertical. Kanske kan göra en men ett pluttsmycke som off centre.. ;P



sv: Ja visst är gitarren så fantastiskt tuff? Haha! Det låter som en riktigt bra idé, luftgitarr kan ju alla spela, men det krävs attityd. :D

2010-01-07 @ 09:48:39
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: Ann

Den ligger på Drottningsgatan 77 i Stockholm, glöm inte att ta med dig kontanter när du går dit för de tar ej kort =)

2010-01-07 @ 10:09:59
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

fan va ledsen jag blir nu.. jag trodde du gillade mig och mina plutläppar! :(

2010-01-07 @ 11:33:29
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0