Upptäcksfärden fortsätter...

Ja, jag är fortfarande på jakt efter ett par nya, fullt läsbara bloggar. Än så länge så har jag funnit, uhm, en halv tror jag. Nej, men en med potential, ska kolla in den mer noggrant om en stund. Först så ska jag dela med mig av min senaste upptäckt av ytterligare ett fenomen bland många småbloggerskor. Det är det där med att täcka näsan. Varför de gör det vet jag inte. Kanske vill de lura folk att de inte har någon näsa? Kanske vill de få folk att tro att de festat riktigt hårt kvällen innan, däckat och att någon gått loss med spritpennan på dem? Vart slutar rymden? Ingen vet.

Såhär gör dem, fast mer pixligt. Jag använder photoshop, och de använder paint:

 

Om dessa bloggare hade velat fånga mitt intresse, så hade de åtminstone kunnat lägga till en gnutta humor. En clownnäsa är ju alltid roligt, eller hur? Dessutom så fyller den hela det där "täcka näsan"-syftet:

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0