Min röst är påväg tillbaks!

ÄNTLIGEN! Snart kan jag skrika igen. Som jag har längtat!



Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Japp! Jag kan inte sluta hålla på och experimentera, och att töja ett tredje hål var ett lätt beslut att ta. ;) Jag har stannat på 10 mm sen snart 4 år tillbaka, det känns lagom, + att om jag nu vill ta ut dem är chansen större att dem drar sig tillbaka bättre. Egentligen vill jag också ha större, 16-18 mm vore super!



Vill du töja ett till hål så tycker jag du ska göra det. :D



Medusa menar du? :) Det låte riktigt nice alltså, men jag vill verkligen inte bli av med min vanliga centre labret. Jag vill inte att det ska se för plottrigt ut, men jag kanske man göra en vertical i mitten ändå, med små små kulor. ;P



Oh, piercar du på studio och så eller är du hemmapulare? :)

2010-01-07 @ 20:05:12
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0