Jag tror allt att jag är lite småkär.

Det är helt sjukt. Jag har inte varit kär på snart 5år. FEM år! Helt plötsligt, från ingenstans, träffar jag en kille som får mig på fall. Han är helt annorlunda på de flesta aspekter, när det kommer till hur jag trodde att killen jag skulle falla för skulle vara. Dock så är han fullkomligt underbar. Jättegullig, charmig, rolig... Ja, ni vet, allt sånt där som en potentiell partner ska vara. Jag tror/hoppas dessutom att mina känslor är besvarade. För första gången i mitt liv så kör jag "fullt ut", och döljer inte mina känslor. Jag är fullständigt ärlig, och det verkar funger alldeles utmärkt. Jag menar, hans vänner kallar mig redan hans "flickvän". Han måste ju ha sagt något? Mhmmmm.


Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Nej men åh, vilken härlig grej att läsa! Jag håller tummarna för dig, eller er! :)



sv: Nice!



Tack så jättemycket! :D

2010-01-10 @ 15:05:48
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Det är bra tycker jag, det visar att du inte begränsar dig själv och antagligen ser personer som dem är, inte som dem ser ut. :)



Jag går sista året på barn- & fritidlinjen, är så skoltrött så det finns inte. :P

2010-01-10 @ 19:30:14
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0