Bara för att jag är awesome.

Jag är sjuk. Har varit det i över en vecka nu, och det tar kål på mig. Det är ingen normal förkylning eller så, utan det är något skit som satt sig i halsen. Jag är hes som fan, och hostar mig ännu hesare. Slem flyger lite här och var, så om man ska vara i min närhet, rekomenderar jag regnställ, eller åtminstone ett paraply. Som det är nu, kan jag hur som helst inte gå ut i kylan. Min hals tvärdör på en gång. Hade exempelvis planerat att gå på bio idag, men blotta tanken på att sitta och försöka sluta hosta genom en hel film, frammanade smärre panikkänslor. Istället så försöker jag kurera mig tillräckligt för att kunna parta med min biodejt i helgen istället. Rätt bra plan faktiskt, för jag är inget fan av bio. Föreslog det bara för att jag ville träffas. Gulligt av mig va?

Hursomhelst, mitt i allt slemande, hostande och hesande (jag vet att det inte är ett ord, men jag skriver det i alla fall), så måste jag ju roa mig med något. Något som inte innefattar städning, eller andra tråkiga hushållssysslor.  Jag tyckte att jag kom på den perfekta planen. De säger att det inte finns någon sådan, men det gör det nog. Jag satte mig och lekte med pixlar i farmville, och se så fint allt blev!

Jag menar, vem av er kan stoltsera med att ni har en Koopa Troopa på er farm? Nej, just precis, jag tänkte väl det... Ingen! Och, ehm, kom ihåg att jag är sjuk. Jag har ett liv, egentligen. Faktiskt! Kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0